Meidän toinen kissa taitaa tehdä kuolemaa :( Tänään siivosin sen oksennuksia ja siinä taisi olla verta. Vanhahan tuo jo on, n.15 vuotias, että kyllähän siellä masussa saattaa olla vaikka mitä. Mutta sääliksi käy. Täytyy viedä poju lääkäriin ja katsella mikä on tilanne. Mä olen ajat sitten päättänyt että vanhaa kissaa ei aleta leikkailemaan tai pitkäaikaislääkitsemään. Jos siellä masussa jotain ylimääräistä on niin kyllä taitaa Vichy-poika päästä pilven päälle mouruamaan.
Toivottavasti The Isi ymmärtää. Se on nyt koulutuksessa joten tekstiviestillä raportoin läskin kisumme olevan sairas. Meni muutama minuutti niin sieltähän se huolissaan soitti että mitämitämitä?!? Se on sellanen piilopehmo toi mun mies <3 Inhoaa raukka ajatusta että kisut joku päivä kuolee pois.

Mua hävettää myöntää mutta mä toisaalta odotan sitä päivää. Olisi ihanaa että ei tarttisi imuroida joka päivä sen takia että pojat on päättäneet vähän painia ja siinä samalla kiskoa toisiltaan turkin irti. Vielä ihanampaa olisi tulla kotiin ja huomata että eteinen ei ole täynnä vessapaperisilppua. Tai että vessanlattia ei olisi täynnä kissanpelletin purua vaikka juuri sen siivosinkin. Ja voi että kuinka olisi kivaa että saisi nukkua yönsä rauhassa ilman että hormonihirviö kollimme, joka luulee että sillä vielä on pallit, mouruaa täällä kolmelta yöllä jonka jälkeen päättää että sen pitää saada nukkua mun peiton alla. Tai että toinen kissa, tämä läski joka nyt on kipeä ei herättäisi mua kuudelta aamulla vain sen takia että sillä on nälkä eikä se illalla annettu ruoka kelpaa.

Toisaalta kyllä mulle tulee ikävä niitä pehmoisia lämpimiä tuhisijoita meidän keskellä talviyönä. Tai kun sohvalla makoilen niin äkkiä siihen ilmestyy jompikumpi kehräämään viereen. Ja sitäkin tulee ikävä että koko ajan on joku jolle jutella, kissat on hyviä kuuntelijoita eikä ne jankkaa vastaan. Koskaan ei tarvitse tulla tyhjään kotiin.

Ja onhan siinä Emmallekin tekemistä kun saa kilpaa maukua täällä kissojen kanssa.

mutta nyt mua odottaa kynttilät, suklaa ja hyvä kirja tuolla olohuoneessa. The Isin ollessa poissa saa äiditkin rentoutua!